Monday, June 2, 2014

מסיבת היצירה של אטסי 2014 Etsy Craft Party


-לפני  חודש וחצי בערך אטסי יצאו בקריאה לקהילת האומנים והיוצרים  ברחבי העולם לערוך מסיבת יצירה המונית 
. מסיבה תחת נושא אחד ומשותף לכולם, שתערך ברחבי העולם כולו באותו התאריך ה-6/6 ביום שישי
 .קרי, מתן משמעות חדשה לתמונות שלנו RECAPTURE הנושא שנקבע לשנת 2014 הוא
לפני שקראתי את ההנחיות שנתנו אטסי למארחי המסיבות אמרתי לעצמי, או קיי...נושא מאתגר...איך בכלל אפשר לתת  
  משמעות חדשה לצילומים שלנו ומייד הבנתי שזה בדיוק הדבר והאתגר שאני צריכה בימים אלה-אני צריכה לארח את המסיבה !!! שלא נדבר על התאריך המגניב -השישי לשישי ביום שישי , איך אפשר שלא לערוך מסיבת יצירה בתאריך שכזה ?! :)  בזה הרגע החלטתי  לפתוח את חצר ביתי בגשר  הזיו  ליוצרות המוכשרות של ארצינו הקטנטונת והנה כמעט חודש וחצי אחרי, המסיבה ממש כבר כאן

כמובן מייד התחלתי לחשוב כיצד אני הייתי נותנת משמעות חדשה לאחת התמונות שלי ומאחר ואני בחורה של בדים והדפסים, החלטתי ללכת לכיוון שקרוב לליבי -מונופרינט
אז לקחתי לי צילום מהחתונה ותרגמתי אותו לקנבס בסגנון פופ ארט

פלטת הקטוגרף 

  אז הנה הטייק שלי למתן משמעות חדשה לתמונה - אני יצאתי מרוצה :)

  כמה ימים לאחר ההכרזה  גם אטסי סיפקו לנו למארחים את הטייק שלהם לאתגר שנתנו והביאו מספר 
דוגמאות  והבהרות לגבי הנושא ובכלל למה התכוון המשורר שלהם
.אטסי לקחו את האתגר לכיוון רקמה! ולא סתם רקמה, הם רקמו ממש על התמונה עצמה
ואאאוווו!! זה רעיון מדליק אמרתי לעצמי, אבל אני יש לי סריטה קלה ועל תמונות אמיתיות שלי אני לא רוקמת , פשוט לא מסוגלת להזיז את האצבעות ו"להרוס" תמונה ,אבל אני  רוקמת גם רוקמת על רפרודוקציות או על בד
-אז כמובן עשיתי לעצמי גם גרסה של מתן משמעות חדשה לצילום בעזרת רקמה  והנה לכם התוצאה
הבנות המקסימות שלי קיבלו אפגרייד נוסח אטסי
לפני-צילום מודפס על קנבס

אחרי- רקום ומקושט אלא אטסי סטייל
שיחקתי לי עם מספר סוגי רקמות כמו סאשיקו , רקמה בסרטי סאטן, רקמה מסורתית ובנוסף הוספתי פומפונים ואפליקציות לשדרוג הטוטאל לוק

אז זהו, היצירות שלי למסיבה מוכנות ועכשיו נשאר רק לארח ולראות את התוצרים המהממים (אני בטוחה) של הבנות המשתתפות

אז מה יהיה לנו במסיבה
ערכת רקמה על תמונה-
ערכה להדפסת תמונה בסגנון פופ ארט-
שולחן כיבודים ומתוקים-
והכי חשוב , המון מצב רוח ומלא, מלא תמונות של מהלך המסיבה


אז אם גם לכם בא לעשות איזה משהו קריאטיבי עם התמונות שלכם, הנה לכם הזדמנות אחרונה להרשם לפני שהדבר 
המטורף הזה, מסיבת השנה של אטסי ,יוצאת לדרך
אז כמו שאמרתי, זה יקרא ב-6/6 ביום שישי ,בשעה 10:30-13:30 בחצר ביתי אשר בקיבוץ גשר הזיו
עלות הכרטיס 150 ש"ח  
 ולמי שלא יודע היכן נמצאת פנינת הקסם ששמה גשר הזיו, הרי לכם הבהרה-הקיבוץ שוכן בגליל המערבי, ממש קרוב לנהרייה. אפשר להגיע ברכב כמובן, אבל גם ממש בקלות לקפוץ אלי ברכבת ישראל
אז יאללה, הזדמנות אחרונה להזמין כרטיס לפניכם 

 למסיבת היצירה של אטסי הקליקוולמי שירצה להציץ במתרחש, כל מה שצריך לעשות זה לחפש אותנו  ביום שישי ה-6/6 ברשתות החברתיות תחת תיוג 


#craftparty 

ולבנות המשתתפות במסיבה, אל תשכחו לצלם המון ולתייג את התמונות שלכן גם, כדי שמי שנבצר ממנו מלהגיע, יוכל 
להנות מהאווירה באמצעות הצילומים שלנו


+Etsy  #craftparty  HERE WE COME !!!!



רשתות חברתיות תחת תיוג תחת תיוג









bear_hugs

No comments:

Post a Comment